NETWORKER ERP

Analiza

O etapa esentiala in procesul de implementare al unui sistem de tip ERP este analiza proceselor de afaceri si a procedurilor de lucru. Prin analiza preliminara se determina necesitatile companiei, organigrama, fluxurile informationale existente, standardele de lucru dar si elementele specifice ale activitatii desfasurate de compania beneficiara.

Implementare

Implementarea solutiei NetworkerERP presupune parcurgerea urmatorilor pasi:

  • Identificarea sistemelor hardware, software si de comunicatii necesare pentru implementarea aplicatiei
  • Identificarea eventualelor procese, care implica dezvoltarea sau customizarea aplicatiei, conform activitatii specifice a clientului
  • Stabilirea unui calendar de implementare
  • Instalarea si configurarea aplicatiei
  • Importul de date din aplicatiile vechi, la solicitarea clientului (import nomenclator parteneri, facturi furnizori/clienti in sold, nomenclator articole, stoc)

Instruire utilizatori

Se asigura instruirea utilizatorilor sistemului NetworkerERP, sedintele de instruire se pot organiza la sediul clientului sau se pot desfasura online.

Suport si mentenenta post implementare

Dupa incheierea implementarii se asigura suport tehnic si functional pe toata durata utilizarii aplicatiei pe baza unui unui contract de mentenanta.

Se asigura actualizarea aplicatiei cu modificarile legislative in vigoare.