Avantaje NETWORKER ERP - COMENZI
NetWorkerERP va ofera urmarirea permanenta a procesului de vanzare, incepand cu preluarea comenzilor,
urmarirea comenzilor neonorate, a livrarilor si a facturarii catre clienti.
In orice moment se poate obtine situatia comenzilor active si a termenelor de livrare,
evidenta livrarilor si a tranzactiilor efectuate grupate pe client, perioada, articole.
Pornind de la comenzile clienti neonorate, comenzile furnizor active si
de la situatia stocului se poate genera in orice moment necesarul de aprovizionat
astfel incat procesul de vanzare sa fie optim si sa nu existe intarzieri in onorarea comenzilor.
Functii NETWORKER ERP - COMENZI
Comenzi Clienti / Facturare Comenzi Clienti
Comanda client este un document prin care se poate urmarii procesul de vanzare catre un client incepand cu
preluarea comenzii si finalizand prin unul sau mai multe documente de livrare (facturi clienti).
O factura provenita din comenzi clienti poate cuprinde articole din comenzi diferite evidentiind in comenzi marfurile facturate total sau partial.
O comanda sau o linie de comanda se poate anula.
Comezile de clienti pot avea diverse surse de provenienta: operare directa, importuri din alte sisteme (sfa, portal e-commerce), etc.
Comenzi Furnizori / Facturare Comenzi Furnizori
Comanda furnizor este un document prin care se poate urmarii procesul de aprovizonare de la un furnizori
in functie de comenzile clienti existente si stoc si de stocul minim stabilit pentru marfuriole din gestiune.
O factura furnizor provenita din comenzi furnizori poate cuprinde articole din comenzi diferite evidentiind in comenzi marfurile facturate total sau partial.
Se pot efectua inclusiv comenzi furnizor pentru import de marfuri, cu posibilitatea repartizarii taxelor la facturarea comenzilor furnizori.